Välkommen!

 Hej och varmt välkommen till min nystartade blogg!
 
Eftersom att bloggen verkligen är rykande fräsch så har jag tyvärr inte hunnit med att göra någon header eller någon design, men det kommer att komma!
 
Jag som kommer att driva den här bloggen heter i alla fall Yohanna, och jag är en tjej på snart 20 år. Jag bor med mina föräldrar och lillebror i en by strax utanför staden borlänge som ligger i Dalarna. Vi bor i en villa på landet så jag har ett eget stall hemma på gården med både vinterhagar och sommarhagar. I byn där jag bor finns det också en ridklubb så därigenom har jag även tillgång till en ridbana. Här finns det också otroligt många och fina skogsvägar att rida på både vintertid som sommartid. 
 
I mitt stall står just nu bara mina två hästas som jag kommer att presentera lite senare. Men jag har i alla fall två egna hästar. För tillfället bor det också tre kaniner i stallet, även dessa kommer att presenteras bättre i ett senare inlägg. I familjen finns det även en hund vid namn Akko som ni säkert kommer att få läsa en hel del om!
 
Den här bloggen kommer för det mesta att handla om hästar, men jag kommer också skriva om mitt "övriga" liv. Så ni kommer säkert att få lära känna ett flertalet hästar och djur, utöver mina djur, och andra människor men framför allt min pojkvän! 
Bjuder er på en bild föreställande mej så får ni ett hum om vem det är som sitter bakom dataskärmen och skriver!
/Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback