Uppdatering!

Att de här stora bloggarna verkligen kan hålla uppdateringen upp varje dag är något jag beundrar. Jag förstår inte alltid hur de ha tiden att blogga. Jag kan ta min helg som exempel. På fredag eftermiddag så höll jag en liten lektion för Towa och på kvällen åkte jag och grillade med några gamla klasskompisar. Självklart hade jag kunnat tagit med datorn dit och setat där och bloggat. Men med tanke på hur sällan jag träffar dessa tjejer och att vi förut umgicks nästintill varje dag så hade jag ingen lust alls att vara osocial och sitta och blogga.
 
Under lördagen så var jag knappt hemma och hade kunat tagit med datorn, men det tänkte jag inte alls på då. Det blev i alla fall väldigt sent på fredagen, så kom upp ganska sent på lördagen. Efter att ha gett hästarna lunch så följde jag med jocke, hans bror, min bror och hans flickvän till ljudtävlingen som BRL höll under dagen. Till kvällen var vi bjudna på fest hemma hos Jakken.
 
Sen var det igår då, dels blev det väldigt sent i lördags. Jocke var bakis och vi kom hem sent, samt att vi firade mamma för lite morsdag. Så därför har det inte blivit någon bloggning för min del.
 
Men nu är det lite "tillbaka till vardagen" som gäller. Vilket också ska och kommer att gälla uppdateringen!
/Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback