skrivaskrivaskrivaskriva

Jani...
Vad ska jag säga?
Jag tycker att jag skriver och skriver och skriver...men torts den känslan så får jag inte ner så många meningar i mitt word dokument. Helt ärligt så har jag lite lätt dålig koll på vad jag håller på med just nu..
Men det kommer nog att bli bra i slutändan ändå, jag hoppas på det i alla fall. Men nu har jag gjort nästan halva i alla fall så ungefär bara halva kvar..skönt!
dock började jag lite på den här rapporten i fredags så har inte skrivit halva bara idag. men har skrivit bakgrunden på ca 3 timmar. Dock har jag ju setat o kikat lite på facebook, försökt fixa till min hemsida och nu sitter jag här och skriver. 
 
Men jag tror jag ska lägga på ett kol nu så jag blir klar nån gång. Vill göra annat nu när det är så otroligt fint väder ute!
/Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback