God morgon!

Hejsan, skrev och berättade igår att jag hade börjat på en header...och ja det hade jag gjort men sen ville windows återställa sig och stängde då ner mitt photoshop och smart som jag var hade jag inte sparat så nu är den borta! :(
Kommer ihåg det mesta så kommer att börja om på den, kommer se till att spara lite då och då den här gången för att slippa börja om!
 
För övrig vet jag inte vad jag ville "meddela" er med det här inlägget men tänkte iaf säga GRATTIS till Linn som fick åka hem med en hel och frisk Gul häst! 
Riktigt glad för hennes skull!
Nu hoppas jag bara på att Johanna Grants häst Flex blir frisk så att även hon kan komma igång igen!
 
Min dag kommer vara OTROLIGT seg då jag ska skriva en rapport. Men har gjort ett lite schema så jag kommer avbryta rapportskrivandet för att blogga lite. Så något inlägg ska jag få till under dagen också! :)
/Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback