Fredag!

Idag är det nog ett flertalet bloggar och facebook inlägg som lyder "äntlige fredag"/"äntliggen helg". Men jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om det? Inte den här fredagen i alla fall.
 
Det är nämligen så att jag tyvärr fått ett inlämningsdatum flyttat till ikväll så hela min planering har rasat...USCH!
Inte helt okej från min sida, men det är tyvärr inte så mycket jag kan göra åt saken utan jag lär ta mig till min VFU skola för att göra den här uppgiften så att den kommer in i tid (har nämligen råkat lämna in en annan uppgift försent, inte bra Yohanna!). 
 
Så för att sammanfatta detta lilla svammel så kommer det antagligen inte att hända något speciellt alls idag. Men så här kommer min dag att se ut i lite mer detalj:
  • Besöka min VFU skola för en intervju
  • Hem och börja skriva på rapporten som ska in idag 24:00
  • Vid 13-14 tiden ska jag hem för att luncha hästarna
  • Ska mock och longera/prommenera med Carissa
  • Towa ska få rida Schaman
  • Resterande tid är lagd till rapporten
Jag kommer säkert inte klara av att hålla mej till bara rapporten, men om jag gör det, vilet jag även ska hoppas på så blir jag troligtvis klar innan 24:00, och då menar jag inte i sista minuten! ;)
 
Men jag hoppas att alla därute kommer att ha en något roligare fredag!
/Yohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback